tirsdag 20. oktober 2009

Regntid sier du?

Fra sol og sommer i Miami satte jeg kursen mot opptoyer, braak, ustabilitet og politisk trobbel. Honduras har det ikke saa helt greit for tiden...
Men jeg kom meg ihvertfall til Utila i det karibiske hav etterhvert, uten mer svinn enn et kamera og et bankkort (lommetyver...)

Jeg saa for meg en deilig karibisk oy med palmer, hvit strand, krystallklart hav og sene kvelder og sol og varme. Stedet har alt dette, bortsett fra sola:)
Omtrent i det jeg gikk ombord paa kaia her startet regntiden her. Jeg visste jeg var i faresonen men haapet at vaeret skulle holde seg et par uker til, men nope.






I gaar startet jeg med open water dykkekurs, og det virker veldig veldig moro.
Og da er det godt aa vite at om jeg skulle bli fullstendig hekta kan jeg jo bare bli igjen her en stund og fortsette med videre kurs :)

Men enn saa lenge skal jeg nyte tiden her paa tross av litt vel hefitg vaer. I morgen er det meldt opphold i det minste, og til helgen skal visst sola titte fram igjen. det er ikke dumt!

2 kommentarer:

  1. Så kjipt med været da..
    Da jeg var der var det hetebølge, men det hjelper jo ikke deg.. :P Kanskje du slipper sandfluene da? ;)

    Du må dra på Bar in the Bush i kveld! Jeg tror hvertfall det er på onsdager.. og du har vel alt fått med deg Treetanic? helt sinnsykt hvor mange klinkekuler og glassbiter som har gått med der. Og hvis været er bra en dag anbefaler jeg på det sterkeste å leie 4-hjulinger og kjøre rundt hele øya :D

    akk, savner livet i Karibien

    SvarSlett