fredag 16. oktober 2009

Miami beach baby!

Jeg har tilbragt de siste dagene paa Miami beach og har storkost meg!
har bodd paa Miami Beach international travelers hostel, et fantastisk bra sted som absolutt er aa anbefale.

Dette er et merkelig sted. Jeg har aldri i mitt liv sett saa mange "perfekte" mennesker paa et sted. det er mye flott aa se paa, men ogsaa vanvittige mengder silikon dyttet inn overalt der det er mulig, og det er jo ikke akkurat snadder noedvendigvis...

Naa pakkes sekken, imorgen tidlig gaar turen videre til honduras. har hoert at det er ganske urolig der for tiden saa er litt spent paa akkurat det, men skal ta det forsiktig og satser paa at det skal gaa uten stoerre problemer. Er det helt krise hiver jeg meg paa bussen og reiser lenger soer til Nicaragua istedet.

Bilder kommer etterhvert, saa fort jeg finner en internettkafe der jeg faar lov aa legge inn bilder paa dataen!

1 kommentar:

  1. haha "perfekt" betalt for utseende, de må jo være så lykkelig alle sammen! god tur til honduras!

    SvarSlett