lørdag 3. oktober 2009

Ciao Guayaquil!


Ti måneder har rast avgårde, nå er baggene pakket og taxien til flyplassen henter meg om en halvtime. Veldig rart å skulle pakke og reise nå, jeg har blitt glad i arbeidet, i menneskene og skulle sånn sett gjerne vært med videre i dette arbeidet. Det tar tid å bli skikkelig kjent med en ny kultur, bli trygg på språk, bli kjent med nye kolleger, og når jeg nå endelig er der at de tingene er på plass, så er det Norge neste.
Men jeg er strålende fornøyd med dette året, og er ikke i tvil om at det kommer til å bli mye utenlandsjobbing på meg i årene framover!

Nå reiser jeg til Quito for noen dager med akklimatisering, før jeg drar på meg fjellutstyret og begir meg ut på topptur. Målet er Cotopaxi på ca 5900 meter. Omtrent dobbelt så høyt som jeg noengang har vært før. Blir spennende å se om kroppen virker i høyden eller om det blir totalkollaps!

Jeg skal komme med jevnlige oppdateringer framover på hva jeg driver med, så kan dere som er interessert følge med så mye dere vil. Uansett skal jeg nyte reisen, og være mange opplevelser rikere før jeg kommer hjem til Oslo og inn i det trygge, gode livet der!

Hasta luego!

1 kommentar: