søndag 25. oktober 2009

Dykking i Paradis




Bestaatt foerste dykkekurs og ute og feirer med de jeg tok kurset sammen med. Her er Hernesto fra Guatemala.
Bilder fra oya Cayos Cochinos der jeg var paa dykketur i dag. Paradis!! ca 10 fastboende mennesker paa en liten "Donald-oey" , dvs en sandflekk og noen palmer. Saann skal jeg ogsaa bo en vakker dag....

Jeg befinner meg fortsatt paa Utila og her er det fantastisk om dagen! Sola skinner, havet er krystallklart, vannet er varmt, og dykkingen blir morsommere og morsommere. I dag gjorde jeg mitt foerste dypdykk, og kom meg ned paa 40 meter. Det var en merkelig opplevelse, jeg la meg paa ryggen og tittet opp og det var laangt til overflaten!
I gaar dykket jeg et gammelt skipsvrak som ligger utenfor oya her, og gjorde ogsaa mitt foerste nattdykk. Litt skummelt ettersom man ikke ser noenting rundt seg annet en akkruat der man holder lykta, men jeg storkoste meg.
Regnet gikk fort over her, den siste uka har det vaert 35 grader og straalende sol, helt perfekt!
Hudfargen veksler mellom brun og roed alt ettersom hvor mange timer det er mellom hvert dykk, et behagelig liv :)





Solnedgangen fra der jeg bor, helt ok.
I dag ble jeg ferdig godkjent Advanced Scuba Diver og lurer paa om jeg skal ta enda et kurs som Rescue dykker foer jeg reiser videre. Neste maal tror jeg er El Salvador, men det faar tiden vise.





3 kommentarer:

  1. Gratulerer med å bestå dykkerkurs!! du må kjøpe deg et engangskamera som man kan bruke under vann og ta masse bilder, det er kjempe gøy!

    SvarSlett
  2. wow..dette så fett ut Eirik !

    SvarSlett
  3. Vi har det bra her i Guayaquil også.... Er ikke misunnelig!!;-) Kos deg masse!! Hilsen Siv Anett

    SvarSlett