mandag 4. mai 2009

Vervestemning


Jeg har nå vært her i Ecuador i fire måneder, kommet godt inn i arbeidet, og ser hver eneste dag med egne øyne hvordan vår tilstedeværelse endrer liv for hundretusener av mennesker her i landet, gjennom alle våre ulike former for arbeid.
Det er et arbeid bygget på stor lokal deltagelse, tillitt til lokalbefolkningen, og stor innsats og enormt engasjement fra de 250 ecuadorianske ansatte.

Arbeidet bygger på støtte fra Norge, og skal vi kunne nå ut med hjelp til enda flere mennesker, trengs det bidrag fra det rike nord.

Jeg kommer derfor nå med en klar oppfordring:

Bli med og støtt arbeidet!

200 kroner i måneden er for de fleste nordmenn en absolutt overkommelig sum, men her i Ecuador endrer disse pengene liv! Og som mikrokredittfadder blir pengene lånt ut og betalt tilbake, lånt ut og betalt tilbake, og på denne måten får mange mennesker glede av ditt bidrag ved at de får muligheten til å bygge opp en egen bedrift og sikre sin egen fremtid. Det er bærekraftig utvikling!

Jeg ber deg derfor om å ta kontakt med meg på eiriknaesheim@gmail.com og melde deg som fadder.

Jeg har satt meg som mål å verve 40 nye faddere i løpet av nærmeste fremtid. Da vil jeg som vervepremie motta to turer til et av Misjonsalliansens prosjektland, dvs Ecuador, Bolivia, Brasil, Filippinene, Japan, Kina, Kambodsja, Taiwan, Vietnam eller Liberia.

Og den ene billetten gir jeg bort til en av de som velger å bli fadder nå!

Billetten vil jeg trekke mellom de personene som har vervet seg, det vil si at du har usedvanlig gode odds til å vinne!
Billetten kan du bruke når du selv vil og til hvilket land du vil om du foretrekker å ikke reise med meg :)

Pengene går til mennesker som virkelig trenger det, og det er kun snakk om 200 kroner i måneden. En liten sum for oss nordmenn, men penger som endrer liv her i slummen.
I tillegg får du kanskje en fantastisk reise og en stor opplevelse du sent vil glemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar