fredag 8. mai 2009

Å savne

Store opplevelser, spennende arbeid, og fine folk til tross - det er mye å savne hjemme og. Gode venner, synging, teamet på g2, tullins, nordmarka, bobla mi, verdens hyggeligste kollektiv i Bogstadveien, familien, middager og rolige kvelder med beste og mormor...
Ved å være utenlands og borte fra alt og alle merker jeg hvor mye jeg setter pris på det jeg har både hjemme, og hvor viktig det er for meg. Og da er det godt å være trygg på at det jeg har reist fra fortsatt kommer til å være der når jeg kommer hjem igjen! det er en tid for alt, erfaringene og opplevelsene jeg får nå gir meg enormt mye og jeg er veldig glad for at jeg kastet meg på muligheten da den dukket opp. Og det er jo litt godt å høre at jeg ikke går glipp av så mye hjemme heller, men at ting går i sitt vante tempo og i samme spor :)

Men når jeg står i solsteiken,søkkvåt av svette i 38 grader så må jeg innrømme at jeg av og til lengter meg bort til skispor og Kikut med et par fine folk på slep, men det får bli når den tid kommer. Inntil videre skal jeg nok klare å leve med å aldri måtte se ut før jeg kler på meg, vel vitende om at det alltid er varmt nok for shorts og tskjorte uansett tid på døgnet!

I går ringte Eskild og sa at han og Ina kommer på besøk til sommeren! Det gleder jeg meg stort til, blir gøy å få vist fram hva jeg driver med her, så noen kan vise et snev av forståelse når jeg kommer hjem og vil dele opplevelser:)

Og skulle andre føle at en sør-amerikatur skulle friste til sommeren, er du hjertelig velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar